Informacje dla kibiców

15/10/2018

Wszystko wskazuje na to, że zaległe spotkanie Stoczni Szczecin i Trefla Gdańsk zostanie rozegrane w innym terminie. Ten mają ustalić między sobą oba zainteresowane kluby.

Pierwotnie do konfrontacji tych dwóch ekip miało dojść w niedzielę. Z powodu awarii elektrycznej w Netto Arenie pojedynek nie doszedł jednak do skutku i został przerwany przy stanie 5:5 w pierwszym secie. Gdy kluby porozumieją się w sprawię wyboru alternatywnego terminu, w kalendarz rozgrywek zostanie wpisana nowa data rozegrania meczu, a my natychmiast podzielimy się tą wiadomością.

Informujemy też, że na to spotkanie będą obowiązywać wszystkie bilety, które zostały zakupione na mecz, mający się odbyć 14 października. Dla tych, którzy nie chcą skorzystać z takiego rozwiązania, umożliwiony został oczywiście zwrot wejściówki i odzyskanie wydanych na jej zakup pieniędzy.

Wszyscy kibice, którzy dokonali zakupu w kasie biletowej, pieniądze mogą odbierać również tam. Należy pamiętać, że do uzyskania zwrotu niezbędne jest posiadanie biletu lub paragonu zakupu. Kasy są czynne w środy i piątki w godzinach 11-18 oraz w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 9-16. W przypadku, gdy bilety zostały zakupione drogą internetową, prosimy o kontakt pod adresem mailowym pomoc@abilet.pl lub pod numerem telefonu 68 320 20 60.

Zwroty pieniędzy za bilety będą odbywały się przez najbliższe dwa tygodnie. Po upływie tego terminu (29 października) nie będzie już takiej możliwości.

Przypominamy też o tym, aby zachować bilet ze spotkania z Treflem. To właśnie na podstawie posiadania takiej wejściówki będziemy mogli w jakiś sposób rekompensować kibicom niedzielne wydarzenia.

Galeria

2018-11-08 23-41-20_IMGB2989 2018-11-08 23-41-16_IMGB2982 2018-11-08 23-38-13_IMGB2977 2018-11-08 23-36-02_IMGB2973 2018-11-08 23-34-55_IMGB2942 2018-11-08 23-32-45_IMGB2933